„Nieautoryzowane transakcje” –
włamanie na rachunek bankowy lub oszustwo w wyniku którego z Twojego konta znikły pieniądze lub złodziej wyłudził na Ciebie kredyt. A może oszukali Ci na tzw. Phising?
Co zrobić gdy cyberprzestępca okradł konto bankowe?
Włamanie na konto bankowe
Jeśli okradli Cię w wyniku: fałszywej strony banku lub rzekomego połączenia z infolinii banku; fałszywą wiadomość e-mail; oszustwa na fałszywy sms; kredyt przy kryptowalutach, oszustwo przy sprzedaży OLX lub podobnej platformy sprzedażowej; wirus komputera lub wirus telefonu – skorzystaj z bezpłatnej konsultacji analizy prawnej (w dalszej części napisaliśmy co należy do nas wysłać abyśmy mogli dokonać analizy) – w całej Polsce pomagamy odzyskać pieniądze które znikają z rachunków bankowych lub kart płatniczych. Nawet jeśli bank jednoznacznie uznał Twoją winę to masz prawo domagać się zwrotu pieniędzy. Zdaniem Sądu masz prawo do zwrotu skradzionych pieniędzy: „w przypadku wystąpienia nieautoryzowanej transakcji płatniczej dostawca płatnika niezwłocznie, nie później jednak niż do końca dnia roboczego następującego po dniu stwierdzenia wystąpienia nieautoryzowanej transakcji, którą został obciążony rachunek płatnika, lub po dniu otrzymania stosownego zgłoszenia, zwraca płatnikowi kwotę nieautoryzowanej transakcji płatniczej, z wyjątkiem przypadku gdy dostawca płatnika ma uzasadnione i należycie udokumentowane podstawy, aby podejrzewać oszustwo, i poinformuje o tym w formie pisemnej organy powołane do ścigania przestępstw. W przypadku gdy płatnik korzysta z rachunku płatniczego, dostawca płatnika przywraca obciążony rachunek płatniczy do stanu, jaki istniałby, gdyby nie miała miejsca nieautoryzowana transakcja płatnicza„.
Kradzież pieniędzy z konta bankowego pomoc prawna.
Każdy komu „oszuści wyczyścili konto bankowe” składa reklamacje w banku oraz zawiadomienie na policji. Niestety bank odmawia uznania reklamacji, a policja umarza postępowanie. Nasi prawnicy od lat zajmują się tym problemem i nawet w sytuacji, gdy bank jednoznacznie nie uznał reklamacji możemy odzyskać Twoje pieniądze lub unieważnić kredyt wzięty przez hakera. Proces trwa około roku czasu ale sprawy które prowadzimy wygrywamy. Zobacz w dolnej części artykułu co musimy otrzymać aby dokonać bezpłatnej analizy prawnej czy i w Twojej sprawie możemy odzyskać pieniądze skradzione z konta lub unieważnić kredyt wzięty przez oszustów.
Nieautoryzowane transakcje – Z Twojego rachunku bankowego znikły pieniądze? Ktoś dokonał transakcji z Twojej karty płatniczej? Pomagamy poszkodowanym z całej Polski! Nawet jak wpisałeś hasło na fałszywej stronie banku masz prawo do zwrotu gotówki w 100% – tel. 728838858. Dlaczego jesteśmy tego tacy pewni? Czy hakerzy ukradł Twoje pieniądze czy banku? Czy środki pieniężne zostały zdeponowane w banku czy na Twoim serwerze (w Twoim banku)?
Zdaniem Sądów ofiarą oszustwa jest bank, a nie klient powierzający instytucji swoje pieniądze. „Zawarcie umowy rachunku bankowego powoduje, że środki pieniężne posiadacza przechodzą na własność banku. Mimo braku jednoznacznego sformułowania w odnośnych przepisach ustawy, w doktrynie i w orzecznictwie powszechny i w zasadzie niekontrowersyjny jest pogląd, że bank uzyskuje własność deponowanych pieniędzy”. W kolejnych uzasadnieniach orzeczeń sądowych czytam (w przypadku kradzieży pieniędzy przez hakerów) „bank nadal pozostanie zobowiązany do zaspokojenia klienta wierzytelności w pełnej wysokości ze swoich środków”.
Wystarczy zapoznać się z ustawą o usługach płatniczych, ustawą prawo bankowe oraz z dyrektywną Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2366 z dnia 25.11.2015 r. Artykuł 73 dyrektywy PSD2 wprost stanowi podstawę prawną do bezwarunkowego przywrócenia stanu rachunku pokrzywdzonej osoby. Wystarczy się zastanowić, czy na co dzień wykonujemy wiele przelewów, które doprowadzają do zerowego stanu naszego rachunku? Jeśli nie, to dlaczego bank dysponując algorytmami systemowymi nie zablokował środków i telefonicznie nie próbował potwierdzić czy na pewno my wykonujemy ów przelewy?
Jak odzyskać skradzione pieniądze?
Zgodnie z prawem to bank odpowiada za pieniądze zgromadzone na kontach bankowych i powinien zwrócić wszystko co ukradł cyberprzestępca „art. 46 ustawy o usługach płatniczych mówi o tym, że w sytuacji gdy konsument banku – klient zgłasza reklamację co do danej transakcji (lub wielu transakcji wykonanych przez oszusta) to bank ma albo zwrócić pieniądze w ciągu jednego„. Jednak banki prawie zawsze odrzucają reklamacje klientów i na odpowiedź każą czekać nie jedną dobę a 14 lub 30 dni. Zaś Policja zbywa pokrzywdzonych bo tych spraw „ma za dużo”.
Po ujawnieniu włamaniu na konto bankowe warto skonsultować się z Adwokatem lub Radcą Prawnym specjalizującym się w prawie bankowym (tel. 728 838 858). W Polsce jest niewielu prawników specjalizujących się w cyberprzestępczości dlatego poniżej przedstawiamy „wzór reklamacji w sprawie włamania na konto bankowe„. W poniższym załączniku znajdą Państwo również „wzór reklamacji w sprawie unieważnienia kredytu wziętego przez hakera„.
– JAK ODZYSKAĆ PIENIĄDZE WYŁUDZONE Z KONTA –
Jeśli chcesz aby specjaliści od prawa bankowego dokonali bezpłatnej analizy, czy masz szansę odzyskać pieniądze skradzionych z rachunku bankowego, to:
– na adres biuro@kancelariaprawna24h.pl wyślij jedną wiadomość e-mail (nie dziesięć a jedną kompletną), w której w treści opiszesz swój przypadek i podasz nr telefonu dla kontaktu z adwokatem (pamiętaj że z Twoim potencjalnym pełnomocnikiem musisz być szczery);
– do wiadomości dołącz (w pdf lub jpg a nigdy nie w paczkach ZIP lub RAR)
a) umowę prowadzenia rachunku bankowego oraz regulamin do rachunku (wystarczy pobrać go przez internet lub poprosić obsługę w oddziale banku);
b) jeśli cyberprzestępca wziął kredyt na Twój rachunek to dołącz kopie/odpis tej umowy kredytowej jednak doradzamy aby nie spłacać kredytu wziętego przez hakera;
c) wyciąg z dnia kradzieży, tzn. przelewy które nie Ty wykonałeś, a oszust za Ciebie;
d) negatywną odpowiedź banku – bank odmówił uznania reklamacji;
e) kopie lub zdjęcie zeznań złożonych w Policji lub Prokuraturze (wystarczy poprosić policjanta o ksero lub możliwość zrobienia zdjęcia albo napisać wniosek o kopie zeznań).
Po otrzymaniu ww. wiadomości e-mail w sprawie oszustwa internetowego w ciągu 48h Kancelaria Prawna dokonuje analizy możliwości zwrotu pieniędzy ukradzionych z kont bankowych / możliwości umorzenia kredytu wziętego przez hakera. Jeśli szanse na odzyskanie pieniędzy są powyżej 75% otrzymują Państwo ofertę prowadzenia Waszej sprawy bez względu w jakim mieście w Polsce będzie się odbywała. Adwokat reprezentuje Was bez konieczności udziału w sprawie – od otrzymania pełnomocnictwa do zwrotu środków skradzionych przez hakera lub umorzenia kredytu wziętego przez oszustów.
Wzór reklamacji bankowej
Nieautoryzowane przelewy – Nie obawiaj się jeśli nie Ty dokonałeś autoryzacji bo dzięki nam odzyskasz stracone pieniądze. Nie daj sobie wmówić, że to Twoje zaniedbanie. To na banku spoczywa ciężar udowodnienia rażącego niedbalstwa co w praktyce sądowej jest prawie niemożliwe. Może zachowałeś się lekkomyślnie, ale skoro dziennie tak zachowuje się ponad 500 osób to znaczy że coś jest nie tak z systemem bankowym a nie z Tobą! Składając reklamację uważaj na to co mówisz bo jesteś nagrywany!
Atak hakerów na rachunki bankowe – Nieautoryzowane transakcje pomoc (kradzież pieniędzy z konta – włamanie na rachunek bankowy) – bank odmawia przyjęcia reklamacji, a to hakerzy okradli Twoje konto bankowe? Skorzystaj z pomocy prawników specjalizujących się w prawie bankowym, tel. 728-838-858. Zadzwoń po bezpłatną porade jak odzyskać skradzione pieniądze.
Jak podkreśla Ministerstwo Finansów „W zakresie definicji autoryzowanej transakcji płatniczej oraz odpowiedzialności użytkownika i dostawcy usług płatniczych z tytułu dokonanych transakcji płatniczych. Właściwe są przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, zwanej dalej „UUP”. Stanowi ona implementację do polskiego prawa Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2007/64/WE w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego. Podstawowym założeniem PSD. W ślad za nią, było stworzenie ram prawnych dla wzmocnionej ochrony konsumenta. Celem UUP było przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa płatności dokonywanych elektronicznie poprzez m.in. odpowiednią regulację kwestii związanych z właściwym rozłożeniem ciężaru odpowiedzialności z tytułu dokonywania nieautoryzowanych transakcji płatniczych pomiędzy płatnikiem a odbiorcą płatności„. Jesteś ofiarą kradzieży pieniędzy z konta?
Zwrot za nieautoryzowane transakcje – Banki określane są mianem instytucji zaufania publicznego i mają gwarantować bezpieczeństwo oraz stabilność systemu finansowego. Obowiązujące normy prawne nakładają na banki wysokie standardy obsługi, dzięki czemu klient nie pozostaje bezradny. Podjęcie odpowiednich kroków przy wykorzystaniu dostępnych instrumentów prawnych umożliwia rozwiązanie sprawy w sposób pozytywny dla klienta.
Jeśli jesteś ofiarą np. kradzieży hakerskiej to nie podejmuj działań na własną rękę, bo możesz przegrać z bankową machiną. Opisz swój przypadek biuro@kancelariaprawna24h.pl lub zadzwoń do nas, a bezpłatnie przeanalizujemy Twoją sprawę!
Atak hakerów na rachunki bankowe – pomoc prawna tel. 728838858
Nieautoryzowane transakcje pomoc http://www.kancelariaprawna24h.pl
Nieautoryzowany przelew – Atak hakerów na rachunki bankowe
https://kancelariaprawna24h.pl/nieautoryzowane-transakcje/
Nieautoryzowane transakcje pieniądze znikają z konta – bank odmawia przyjęcia reklamacji – pomoc prawna dla poszkodowanych w wyniku kradzieży pieniędzy z rachunku bankowego – tel. 728838858