Po zalogowaniu doznałem szoku, pieniądze znikły z mojego rachunku bankowego ∆ kto odpowiada za kradzież pieniędzy z konta?
Stały problem wielu klientów banków ∞ po zalogowaniu się na rachunek bankowy okazuje się, że pieniądze „znikły”, a bank odmawia uwzględnienia reklamacji, dlaczego?
Prawo bankowe jest jasne, m.in. art. 50 ustawy prawa bankowego „Bank dokłada szczególnej staranności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa przechowywanych środków pieniężnych”.
I chociaż można przytaczać wiele obowiązujących norm prawnych prawa bankowego i kodeksu cywilnego, to jednak większość klientów banków po złożeniu reklamacji w zw. z kradzieżą pieniędzy z konta otrzymuje odmowę uznania reklamacji.
Uzasadnienie odmowy zazwyczaj opiera się na przesłankach zawinienia klienta, a czasami bank każe czekać do zakończenia postępowania śledztwa Policji, który często kończy się na umorzeniu postępowania.
Podkreślamy, że prawo bankowe obciążą banki ochroną naszych środków pieniężnych i to banki muszą dokonać właściwych zabezpieczeń lub nie proponować mobilnych aplikacji bądź dostępu do rachunku bankowego przez internet !!!
Odmawiają uznania reklamacji tylko dlatego, że wiedzą, iż około 95% pokrzywdzonych nie wnosi pozwu do Sądu. Jeżeli sam – sama nie dokonałeś/aś autoryzacji przelewu to możemy odzyskać Twoje pieniądze!
Każdy może sam pozwać bank, który wykorzysta swoich najlepszych prawników, którzy na co dzień zajmują się podobnymi sprawami lub mogą Państwo skorzystać z naszej pomocy – każdego dnia odzyskujemy pieniądze naszych klientów wraz z ustawowymi odsetkami, które są znacznie wyższe nić najlepsza lokata bankowa !!!
http://www.kancelariaprawna24h.pl
Kancelaria Prawna 24 tel. 728838858
Okradziony przez hakera? Okradziona przez hakerów? Czy oszukani przez bank?