Najlepsza KANCELARIA PRAWNA 24h to zespół skutecznych prawników! Pomoc prawna i darmowa analiza. Skuteczne działanie w celu uzyskania odszkodowania i dochodzenia wszelkich roszczeń. Szkody górnicze, poślizki, upadłość to nasze specjalizacje. Adwokat, Radca Prawny i Windykator
728-838-858 
kontakt kancelaria prawna adam marzycki
biuro@kancelariaprawna24h.pl

Włamanie na konto

Ktoś włamał się na moje konto  – Oszuści przejęli kontrolę nad moim rachunkiem bankowym – okradli moje konto. Bank nie uznaje mojej reklamacji. Kto odpowiada za bezpieczeństwo rachunku bankowego?

 

Włamanie na konto bankowe, czy można odzyskać pieniądze?

 

Chociaż banki twierdzą, że poszkodowany przyczynił się do straty pieniędzy, to Kancelaria Prawna 24h pomaga odzyskać 100% skradzionych środków pieniężnych. Pytanie zasadnicze, czy haker okradł bank, czy klienta? Dotyczy to wszelkich sposobów kradzieży, w tym oszustwa na fałszywą infolinie banku, a także wyłudzenia kredytów!

 

odzyskać pieniądze skradzione przez hakera

Bezpłatne konsultacje prawników od prawa bankowego tel. 728838858

 

Czym jest włamanie na konto? Ataki na rachunki bankowe to już codzienność. Oszuści wykazują się kreatywnością aby przejąć kontrolę nad rachunkami bankowymi. Fałszywe sms-y, wirusy w aplikacji, telefony z „infolinii banku”, oszust udający klienta,  a czasami e-mail z rzekomym rachunkiem  do zapłaty bądź linkiem do fałszywej strony banku. Z uwagi na nawał obowiązków i chwilowe rozkojarzenie dokonujemy nieumyślnego zatwierdzenia zmiany hasła lub ujawnienia naszych danych. Niestety prawie natychmiast z naszego rachunku bankowego są dokonywane przelewy „czyszczące” konto bankowe. Zdarza się dodatkowe zaciągnięcie kredytu na tzw. „klik”. Kolejny krok hakera to wypłata gotówki z konta otwartego np. na bezdomnego.

 

 

Jak ma się zachować osoba okradziona przez hakera? Oczywiście zgłosić reklamację do banku, ale przy tym kroku należy zachować szczególną czujność. Emocje powodują silne wzburzenie, a poszkodowani zamiast złożyć reklamacje na piśmie od razu dzwonią do banku. Należy zablokować rachunek, jednak pod drugiej stronie słuchawki znajduje się osoba przeszkolona na tą okoliczność i nagrywając rozmowę dopytuje aby wykazać rażące zaniedbanie klienta. Prawo bankowe obarcza odpowiedzialnością za bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunku bankowym właśnie banki. Aby uniknąć odpowiedzialności i konieczności zwrotu skradzionych pieniędzy banki chcą wykazać całkowitą winę klienta. Jeśli z Twojego konta bankowego znikły pieniądze bezzwłocznie skonsultuj się zawodowymi prawnikami specjalizującymi się w prawie bankowym tel. 728 838 858.

 

Wiele osób wątpi, że uda się odzyskać pieniądze skradzione z konta lub unieważnić kredyt wzięty przez oszustów, bo mają świadomość, że pomogli hakerowi okraść się. Zwłaszcza, ze bak w odpowiedzi na reklamację jednoznacznie uznaje winę klienta i odmawia pomocy, a policja umarza postępowania i również sugeruje stratę pieniędzy. To nie prawda, nasz zespół adwokatów i radców prawnych wygrał już wiele procesów, a analiza możliwości odzyskania pieniędzy bądź unieważnienia kredytu jest bezpłatna – zobacz „JAK ODZYSKAĆ PIENIĄDZE WYŁUDZONE Z KONTA„:  https://kancelariaprawna24h.pl/nieautoryzowane-transakcje/

 

Polskie i europejskie prawo bankowe nakazuje bankom przywrócenie stanu rachunku w ciągu 48h. Jeśli przelew nie został autoryzowany przez klienta (chodzi o przelewy czyszczące rachunek a nie o zatwierdzenie sms-a np. z dopłata do przesyłki kurierskiej) to bank musi zwrócić gotówkę. Wystarczy zapoznać się z ustawą o usługach płatniczych (o instrumentach płatniczych), ustawą prawo bankowe oraz z dyrektywną Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2366 z dnia 25.11.2015 r. Artykuł 73 dyrektywy PSD2 wprost stanowi podstawę prawną do bezwarunkowego przywrócenia stanu rachunku pokrzywdzonej osoby. Czy haker  okradł klienta czy bank? Czy środki pieniężne zostały zdeponowane w banku czy na serwerach klienta? Z orzeczeń sądowych czytamy, iż ofiarą oszustwa jest bank, a nie klient powierzający instytucji finansowej swoje pieniądze. „Zawarcie umowy rachunku bankowego powoduje, że środki pieniężne posiadacza przechodzą na własność banku. Mimo braku jednoznacznego sformułowania w odnośnych przepisach ustawy, w doktrynie i w orzecznictwie powszechny i w zasadzie niekontrowersyjny jest pogląd, że bank uzyskuje własność deponowanych pieniędzy”. W kolejnych uzasadnieniach orzeczeń sądowych czytam (w przypadku kradzieży pieniędzy przez hakerów) „bank nadal pozostanie zobowiązany do zaspokojenia klienta wierzytelności w pełnej wysokości ze swoich środków”.

 

Dlaczego 99,9% osób otrzymuje odmowę uznania reklamacji o zwrot pieniędzy, które ukradł haker? Po pierwsze, poszkodowani w sposób niewłaściwy domagają się swoich praw. Po drugie, większość poszkodowanych obawia się procesu sądowego, który jest jedyną drogą do odzyskania 100% środków pieniężnych skradzionych w wyniku ataku cyberprzestępców. Dlaczego banki mają ponosić straty skoro klienci i tak nie „odpuszczają” swoje uzasadnione roszczenia?

 

 

W odpowiedzi na reklamację bank doradza kontakt z Rzecznikiem Finansowym, który nie ma żadnych kompetencji aby wpłynąć na decyzję banku. W przypadku ataku hakerów na konta, banki odsyłają poszkodowanych do organów ścigania lub Rzecznika Finansowego tylko po to by zyskać czas. Nie ma najmniejszego sensu czekanie na ustalenia Policji, a zwłoka może doprowadzić do przedawnienia roszczenia w stosunku do banku. To bank odpowiada za środki zgromadzone na rachunkach bankowych, a Policja nawet jeśli po czasie znajdzie sprawcę cyberprzestępczości to z pewnością bez pieniędzy. Jedyny sposób aby odzyskać pieniądze ukradzione z konta bankowego to właściwa reklamacja do banku (właściwe wezwanie), a następnie pozew do Sądu.

 

Specjaliści od prawa bankowego, którzy pomagają odzyskać pieniądze skradzione przez hakerów.

 

Kancelaria Prawna 24h to zespół 20 zawodowych prawników (Adwokaci, Radcowie Prawni), który od lat zajmują się cyberprzestępczością. Na terenie całej Polski prowadzimy wiele spraw z zakresu nieautoryzowanych transakcji przeciwko wszystkim dużym bankom. Odzyskujemy 100% skradzionych pieniędzy i jeszcze nie przegraliśmy ani jednej sprawy sądowej. Jeśli z Twojego rachunku bankowego znikły pieniądze w wyniku fałszywego sms-a, logowania na fałszywej stronie banku lub przez wirusa to skontaktuj się z nami tel. 728 838 858. Sprawy z zakresu cyberprzestępczości i umów „frankowych” prowadzimy od początku (od reklamacji) do chwili, aż odzyskać 100% środków pieniężnych.

 

 

włamanie na rachunek bankowy

Pomoc w odzyskaniu skradzionych pieniędzy

 

Reklamacja po włamaniu na konto, pomoc prawna tel. 728 838 858

Zauważyłem włamanie na konto – włamali się na mój rachunek bankowy – odmowa reklamacji po włamaniu na konto.